2014. 11. 28.

Csak hogy egy kis falatot kapjatok Gremy-ből is.

 Hi or Hey Málnácskák!
Hmmm. Pofás név.

Éljünk a címnek. Egy kis ízelítőt hoztam a munkáimból, csak hogy felfedezzétek, ki is vagyok valójában. 
Nem csak egy név, aki ott gubbaszt a többi szerkesztő között. Okes, nem voltam aktív, viszont ennek az oka (dobpergés) az iskola. Ki gondolta volna?! Vasárnap designeket alakítottam, aztán felírtam magamhoz két kritikát (ami ha a német tanárom és az apám nem újítanak be, jövőhétre egy meg is lesz), ígérem, nem két szavas bizgentyűket fogok nektek felszolgálni, ha nem minimum 1500 szavas kemény históriát. Amelyből hiányozni a fog a nyáladzás, a dicsérés (persze ha jó a blog....)
Addig is érjétek be két átalakításommal, természetesen alá linket is kaptok(: 
Gremy

Az első Susanny tanácsadó blogja, amelyet itt tekinthetsz meg:  
X
(Gyönyörködjetek a teljes monitorképben. )
 A másik Audrey Blackwood történetes blogja:
X 

Aztán a hozzávaló könyvborító:

Igyekeztem mindenből a legjobbakat kihozni, természetesen állok a rendelkezésetekre, ha bármilyen opciót szeretnétek felhasználni tőlem, írjatok chaten, vagy esetleg e-mailben. A kritikák amint említettem készülnek. 
 Gremy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése