2014. 11. 30.

Kritika #5 - Álmodj a csúcsig

Kinézet:

Fejléc: Szépek a kivágások, jó az alrendezés, tulajdonképpen minden összhangban van, viszont számomra kissé üres. Nem mondom, hogy agyon kellett volna zsúfolni, de elbírt volna egy picit többet is. Amúgy meg szép, és különösen tetszik ez a kékesszürke-vörös párosítás, passzolnak egymáshoz. Ha nagyon kötekedni akarnék, felhozhatnám, hogy a cím kicsit elvész, de mivel nem akarok, így nem teszem. Szép munka, nem tudom, hogy te készítetted-e, de ha nem, akkor tüntesd fel:)

Design: Első ránézésre meg lehet állapítani, hogy egy igényes munkával állunk szemben, nem csak egy tessék-lássék kinézettel. A színek itt is tökéletes harmóniában vannak egymással, és a fejléccel is. Még a modulsávba rakott képek is ugyanabban a színvilágban vannak. Egyetlenegy hibát említenék meg, de ez lehet csak nekem zavaró: amikor ráviszed a kurzort egy-egy bejegyzés címére, az oldalra csusszan, és ilyen csúnyán választja el. De mondom, ez lehet, hogy csak az én kis problémám.

Történet:

Imádom. Nem tudok túl sok dologba belekötni. Nagyon tetszenek a nevek, egyáltalán nem sablonosak, és jól hangzanak. Olaszország maga sem egy sablonos helyszín, szóval ez is nagyon pozitív dolog. Nem agyonhasznált szereplőket használsz, gondolok itt a képekre és arra, hogy külön oldalra raktad a képeket, így megadva az olvasónak azt a lehetőséget, hogy úgy képzelje el a szereplőket, ahogy akarja. Nincs mibe belekötni, szépen fogalmazol, választékosan, mindössze egy-két szóismétlést véltem felfedezni, de semmi komoly. Itt nem szeretnék spoilerezni, viszont MINDENKINEK AJÁNLOM olvasását, aki egy kicsit is szeretni az igényes, szépen megírt történeteket. Nem akarok ömlengeni, de olyan öröm néha a sok sablon blog után egy ilyennel találkozni. Nem telt egy órába, hogy kiolvastam a egészet, és a falat kapartam, hogy hol a következő rész?
A prológus rendkívül figyelemfelkeltő, csakúgy, mint a fülszöveg. Mondanom sem kell, ez nagyon fontos, hiszen ezek veszik rá igazából az olvasót, hogy olvassanak tovább. Engem, személy szerint megfogott, de ezt már mondtam. Röviden: minden elismerésem, egy remek bloggal rendelkezel, kislány!:)

Helyesírás:

Leginkább elgépelési hibákkal találkoztam, de ezeket könnyen ki lehet küszöbölni, ha feltöltés előtt átolvasod. Illetve még annyi, hogy figyelj a szóismétlésekre. Amúgy nincs baj, csak ezek.

Összegzés:

Ez egy olyan blog, ami megérdemli, hogy kitüntessük a figyelmünkkel. Egy feliratkozót szereztél, szerény személyemben.

A blogot ide kattintva tekinthetitek meg, 

3 megjegyzés:

  1. Drága Pagie!

    Ne haragudj, hogy csak most írok, de eddig egy őrültek háza volt az életem. Nagyon köszönöm a kritikát a tanácsokat és a féliratkozást. Igazán örülök, hogy tetszett a blogom. ^^

    Ölel;
    Lucy

    VálaszTörlés
  2. ui: és a fejlécet én csináltam nem rendeltem ^^

    VálaszTörlés
  3. Drága Lucy, örülök, ha segítettem:)

    VálaszTörlés